За политичкиот аналитичар Петар Арсовски ваквиот развој на настаните е последица на промената на власта во Грција и не доволните средби на мешовитата комисија за трговски марки. Според Арсовски, на грчката провокација во моментов не треба да се возврати со иста мера.
Промоцијата на новиот слоганот „Macedonia the GReat“ за многумина беше провокативен, поради тоа што грчкиот премиер Мицотакис го одбра токму денот кога се сретна со македонскиот колега Заев, кој во таа прилика, меѓудругото кажа дека за сите прашања кои се поврзани со ознаките, решение треба да најде заедничката комисија за трговски марки. Во вчерашната реакција од МНР меѓудругото стои и дека ваквиот едностран пристап од грчка страна може негативно да се одрази на односите меѓу двете држави.
„Ние цениме дека на ваквите прашања треба да им се пристапува преку дијалог и со советодавна и експертска асистенција на меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитни знаци. Унилатералеиот пристап може да доведе до подривање на меѓусебната доверба и да има негативно влијание врз досегашните напори и постигнати резултати меѓу двете држави“, велат од МНР.
Претседателот на македонската страна на комисијата за трговски марки Ѓорѓи Филипов, пред неколку дена посочи дека досега не постои пријавена или регистрирана трговска марка со името „Macedonia the GReat“, и додаде дека заради тоа, таа не може да биде предмет на разгледување, ниту на грчкиот, ниту на македонскиот дел од меѓународната група на експерти. Согласно Преспанскиот договор, двете земји формираа заедничка мешовита комисија, која има рок до 2022 година да дојде до договор за употребата трговските марки, географските ознаки, брендовите и комерцијалните имиња кои во себе го содржат терминот Македонија или придавката Македонски.