Во последниве години, Амазон, Епл и Гугл активно водеа битка за да станат задолжителни во нашите домови.
Нивните виртуелни асистенти Алекса, Асистент на Гугл и Сири презедоа контрола над сè, од паметните звучници паметни светилки и правосмукалки.
Но, минатиот декември имаше примирје меѓу најголемите конкуренти во оваа трка и беше донесена одлука дека во иднина ќе работат на правење паметни производи во домовите што е можно покомпатибилни едни со други. Едноставно кажано, ако купите паметна сијалица, таа ќе работи совршено со сите три оперативни системи, намалувајќи ги компликациите што се поврзани со поврзувањето на одделни уреди. Ќе дојде време кога нашите домови ќе станат целосно и вистински паметни.
Во текот на 2019 година, 5G стана распространет низ светот, а индустријата полека почна да се префрла на технологија која овозможува супер брз трансфер на податоци, со која може да се преземе цел филм за само секунди. Сепак, брзиот интернет што го очекувавме не пристигна доволно брзо.
Тоа ќе се промени во 2020 година. Ова првенствено се должи на поддршката од 5G што ќе биде достапна на поголем број уреди. Samsung веќе започна со поддршка, а Apple се очекува да го лансира својот прв компатибилен 5G уред во 2020 година.
Се разбира, она што е исклучително важно е намалувањето на латентноста или времето што е потребно за уредите да комуницираат едни со други. Ова ќе биде од големо значење за уредите од следната генерација како роботи, автономни возила и беспилотни летала.
На пример, ако вашиот автомобил и друг автомобил имаат поддршка од 5G, тие можат да комуницираат едни со други, сигнализирајќи сопирање или стартување, што во моментов е една од најголемите пречки за правење целосно автономни автомобили.
„Епл“ одамна е доминантна сила на пазарот што се носи со технологијата, но тоа полека се менува и води кон поголема креативност и иновација.
Apple Watch го надмина само употребувањето како додаток на телефонот и фокусот се префрли на следење на здравјето на корисниците, при што нивните AirPods лансираат нов бран на Bluetooth слушалки.
Сега Xiaomi, Samsung и Huawei се во игра, со тоа што Google неодамна го презеде Fitbit, што значи дека тие исто така се натпреваруваат со Apple.
Информациите во индустријата оваа година би можеле да се поделат во две насоки: слушалки кои го следат здравјето на корисниците и слушалките кои служат како поевтина, но не и полоша, верзија на слушен апарат.
„Идејата за подобрување на слухот и како другите нè слушаат е навистина интересна“, вели аналитичарот на Форестер, Френк Гилет.
Стримингот несомнено ќе биде еден од лајтмотивите на 2020 година, и ова стана кристално јасно уште во минатата година.
Нетфликс беше најгледаната видео услуга во САД во 2019 година, при што луѓето трошат во просек 23 минути на ден за нивната содржина. Поточно, четвртина од времето што го трошиме на дигитални уреди беше потрошено на гледање на дигитални видео содржини, што вклучува време поминато на апликации и веб-прелистувачи.
Но, популарноста на Netflix значително ќе се намали како резултат на конкуренцијата од Дизни Плус, HBO Max и Apple TV Plus.
Додавајќи го сето тоа и сето она што се случува со стримингот на видео игри, можеме да зборуваме за вистинска револуција во стримингот.