Според најавите, изборот паднал на Puma, актуелниот продажен претставник на Ford на Стариот континент. Откако ја напуштија идејата Форд во Европа да стане целосно електричен до 2030 година, многумина мислеа дека и електричната Пума ќе биде одложена.
Новитетот пристигна и за разлика од другите два големи теренци, овој нема основа од Volkswagen. Puma Gen-E е целосно производ на Ford и визуелно е целосно базиран на бензинскиот оригинал.
Единствениот веднаш забележлив визуелен новитет е затворената предна решетка, моделирана по претходно споменатиот Mustang Mach-E. Листата на новитети завршува со нов дизајн на бандажи, редизајн на задниот спојлер и воведување нови бои во палетата.
Нема многу филозофија во однос на возењето. Има само еден избор, а тоа е електромоторот поставен напред со моќност од 123,5 kW (168 КС) и вртежен момент од 290 Nm.
Напојуван од батерија со капацитет од 43 kWh, обезбедува опсег од 376 km според WLTP или 364 km за Premium верзијата со поголеми тркала.
Се полни со моќност до 100 KW, што значи дека се доволни 23 минути за полнење на батеријата од 10 до 80% капацитет. Да кажеме и како електричната Puma спринтува до 100 km/h за осум секунди и вози до 160 km/h.
Нема значителни промени во кабината. Интересно е само тоа што Premium изданието носи богата опрема како што е B&O аудио систем. Дополнително се наплаќаат многу, но не и кога се во прашање придобивките како товарен простор од 574 литри назад и 43 литри напред.
Ford Puma Gen-E се произведува во романските погони, а во Германија започнува со цена од 36.900 евра.