Британците објавија список на 9 автомобили чие одржување и поправки чинат богатство

Многумина, кога купуваат автомобил, многу ретко мислат на нешто друго освен неговата цена, но тоа може скапо да ги чини , бидејќи некои навидум „ефтини“ модели се прилично скапи за одржување.

Овие девет модели се на врвот на трошоците што треба да се издвојат за нивно одржување и евентуални поправки, пренесува британски Телеграф.

1. Volkswagen Passat

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 11.700 американски долари

И покрај тоа што не станува збор за спортски автомобил или скап и луксузен седан, Фолксваген Пасат е меѓу најскапите возила за одржување и поправка во текот на 10-годишен период, според податоците собрани од 120.000 сервисирани возила добиени од YourMechanic.

2. Subaru Forester

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 12.450 долари

Форестер е многу популарен компактен теренец, но тоа не значи дека е ефтин за одржување и поправка.

3. Mercedes C63 AMG S

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 12.800 долари

Спортската верзија на компактниот седан на компанијата е скап за купување и одржување повеќе од една деценија.

4. Аudi А4

Трошоци за одржување и поправки над 10 години: 12.950 долари

Audi A4 балансира одлично со перформансите и луксузот, но може да биде прилично скап за одржување.

5. Porsche 718 Boxster

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 13.700 долари

Малиот и жив Boxster е малку поевтина алтернатива на 911. И додека не е толку скапо да се одржува како 911, тоа ќе ги чини сопствениците доволно да размислат околу сервисирањето.

6. Audi A4 Allroad

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 13.700 долари

Ова е најлуксузниот одговор на Audi на моделот Subaru Outback. Во основа е вагон А4 со погон на сите тркала и заштита на подвозјето.

7. BMW М4

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 14.900 долари

Тој е алтернатива на седанот М3 и затоа има идентични перформанси, но и цена.

8. BMW 640i Gran Coupe

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 15.700 американски долари

Додека овој модел отелотворува висок стил и возбудливи перформанси, тој е исто така најскапиот BMW за одржување.

9. Porsche 911

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 19.600 долари

Не треба да биде големо изненадување што овој конкретен спортски модел е во првите редови на списокот кога станува збор за одржување и поправки.Прецизниот германски инженеринг и одличните перформанси не може да бидат евтини.

Секс-бомбата бара момче: Треба да биде богат и убав

Откако пропадна љубовната врска на познатата манекенка Ирина Шајк и играчот на НФЛ Том Брејди, таа сега бара ново момче, изјави извор за „Page Six“.

- Потребна и е позната личност која изгледа добро и има пари. Колку такви има? Пет, десет? - изјави изворот.

Изворот како една од можностите го предложи од неодамна слободниот Том Круз. Ѕвездата од „Топ Ган“ неодамна раскина со Русинката Елсина Каирова.

Извор: Аваз

Анкета: Поддршката за членството на Полска во ЕУ - најмала во последнава декада

Поддршката за членството на Полска во Европската Унија падна на најниско ниво во повеќе од една деценија, според анкетата објавена денеска.

Според најновата анкета на институтот ЦБОС, и покрај победата на про-ЕУ коалицијата, поддршката за членството на земјата во Унијата падна на 77 отсто, што е најниско ниво од 2013 година.

Поддршката лани беше 85 отсто, а најголема беше во 2022 година, кога изнесуваше 92 проценти.

Про-ЕУ коалицијата дојде на власт во Полска на изборите во октомври по осум години владеење на партијата Право и правда (ПиС), ветувајќи дека ќе ги поништи законите воведени од десницата.

ПиС често беше во судир со западните сојузници на Полска и институциите на ЕУ во Брисел поради нивната загриженост за владеењето на правото во оваа земја. /МИА

Претставник на ОН тврди дека ќе бидат потребни 14 години да се отстранат урнатините во Газа

Претставникот на Обединетите нации, Пјер Лодамар денеска изјави дека ќе бидат потребни 14 години да се расчисти огромното количество урнатини, вклучително и неексплодирани експлозивни направи, што ги остави Израел за време на војната во Појасот Газа.

Лодамар, висок офицер во Службата за мини на ОН (УНМАС), на брифинг во Женева рече дека војната оставила околу 37 милиони тони отпад во широко урбанизирана, густо населена област.

Тој истакна дека иако не е можно да се одреди точниот број на неексплодирани убојни средства се смета дека под одредени услови, би можеле да бидат потребни 14 години да се расчистат остатоците, вклучувајќи ги и урнатините од уништените згради.

„Знаеме дека вообичаено има стапка од 10 проценти за неуспех, односно неактивирање на муницијата. Станува збор за 14 години работа со 100 камиони“, рече Лодамар. /МИА

притисни ентер