Поточно, по средбата со тогашниот шеф на Фолксваген, Мартин Винтеркорн, на која се разговарало за иднината на автомобилската индустрија. Се разбира, идејата на Стив Џобс не била само да учествува во производството на возило. Исто како што iPhone направи револуција на пазарот на мобилни телефони, iCar треба да го револуционизира пазарот на возила.
Фактот дека Apple има мало или никакво искуство со автомобили навистина нема никаква врска со тоа. Денес, автомобилските компании и онака само склопуваат автомобили: скоро сите делови ги прават специјализирани компании и ги носат на производствена линија. Веќе ги развиваат според добиените спецификации. Значи, останува на Apple да го замисли производот. Земете го ова „само“ многу опционално, бидејќи тука лежи најголемиот проблем. Затоа, тие веќе почнаа да ги „крадат“ најдобрите луѓе од конкуренцијата, за автомобилот навистина да стане она кон што се стремат: нешто сосема друго.
Така, дизајнерот Џулијан Хониг, познат како дизајнер на футуристичкиот концепт Audi RSQ за блокбастерот I, Robot, со Вил Смит во насловната улога, се пресели од Audi во Apple. Раководител на комплетниот проект, на кој работат повеќе од илјада луѓе во седиштето на Apple во Купертино, Калифорнија, е германскиот инженер Урлих Кранц со тридецениско искуство во BMW, со заслуги за лансирањето на моделите i3 и i8. И не само тоа: Apple тесно соработува со иновативни компании како Hyundai, Nissan, па дури и Mercedes, собирајќи информации и знаење. Згора на тоа, овие компании - или поточно нивните погони - се сметаат за најверојатните кандидати да ја добијат работата за склопување на iCar.
Се разбира, Тим Кук, шефот на Apple, е под посебен притисок, бидејќи неговата цел не е само да биде подобар од Tesla, туку подобар од сѐ што постои на пазарот денес. Ризиците се големи, профитот не толку: кај автомобилите, велат тие, може само да се сонува за оперативен профит како што се постигнува со мобилните телефони. Тоа е само над 20% во Ferrari, а Tesla не зафаќа ниту 15%, според аналитичарите.
Конечно, каков ќе биде iCar? За разлика од Илон Маск, кој сака да покажува сѐ што е поврзано со Тесла, Тим Кук ги крие деталите. Она што е познато е дека веднаш ќе го има третото ниво на автономија, што значи дека ќе може целосно сам да вози, но возачот ќе треба да може да ја преземе контролата. Во следната фаза веднаш се очекува петтото ниво, што значи дека iCar нема да има ниту волан, ниту педала за гас.
Дури и најголемите скептици, на пример поранешниот шеф на Фолксваген, Херберт Дис, сега признаваат дека Apple е на последното плато и дека многу веројатно можеме да очекуваме детали за возилото веќе следната година, а првите примероци на патиштата во 2027 година.