И покрај цената од 2 милиони фунти, сите брзаат бидејќи серијата е предвидено да се произведат само 100 примероци. И на овој автомобил не му треба реклама, доволно е да се каже дека Гордон Мареј и неговиот тим стојат зад неговиот дизајн.
Автомобилот има Т.50, а најголемата вест, барем онаа што веднаш го привлекува вниманието, е инсталацијата на вентилатор на задниот дел. Системот бил развиен во соработка со експерти од тимот на „Расин Поинт Формула 1“, чиј воздушен тунел е подложен на практично тестирање.
Вентилаторот е со дијаметар 400 mm има за цел да го забрза протокот на воздух низ задниот дифузер. Влезот е вертикален, а дел од воздухот е насочен да се излади моторот. Има шест начини на работа, вклучително и еден за сопирање, кога му дозволува на автомобилот претходно да застане со брзина од 240км/час да застане на 10 метри. Автомобилот има и две активни крила кои можат да го намалат влијанието на отпорот, или да ја зголемат моќноста. Според авторот, ниту еден патнички автомобил на светот нема подобра аеродинамика од неговата. И кога инаку смирениот Мареј ќе го каже тоа, тогаш ја има тежината.
Т.50 се напојува со Cosworth, атмосферски мотор 4.0 V12 со околу 650 КС и 450 Nm. Терминот „среќен да се врти“ има нова димензија овде бидејќи овој мотор оди до 12.100 вртежи во минута. Преносот е рачен со шест брзини и погон на задните тркала. И да, масата на карбонскиот автомобил, долг само 4,34 метри, е нешто под 9 тони. Во овој автомобил, како и во неговиот претходник, позицијата на возачот е централна, во буквална и преносна смисла.
Без сомнение, овој автомобил ќе ги има сите предуслови достојно да го наследи она што го остави легендарниот Мекларен Ф1.