Групацијата VW можеби се оддалечи од бензинските и дизел моторите, но тоа не значи дека не смета на нив. Како што покажува најновото соопштение на Škoda, чешката марка доби задача да започне со развој на нова генерација мотори, пишува Motor1.
Станува збор за серијата мотори EA211, бензински мотори со три и четири цилиндри, кои се вградени во педесетина модели на концернот VW. Компанијата од Млада Болеслав вработува 150 работници во одделот за технички развој кои исклучиво ќе работат на мотори со внатрешно согорување.
Позната е и целта, а тоа е да се произведат уште помоќни мали мотори кои помалку ќе загадуваат. Погодувате, станува збор за имплементација на стандардот Еуро 7, поради што се вели дека автомобилите значително ќе поскапат. Дури се споменува дека поради нормата Еуро 7, од пазарот ќе исчезнат помалите, поевтини модели.
За потсетување, Volkswagen ја претстави генерацијата на мотори EA211 во 2011 година, а гамата вклучува бројни верзии од 1.0 MPI до 1.5 TSI мотори, односно моќност од 48 до 115 kW.