Големите меѓународни саеми за автомобили се повеќе ја губат важноста, а коронавирусната криза само дополнително влијаеше на овој тренд во автомобилската индустрија.
И додека многу големи производители повремено ги прескокнуваа големите светски салони за автомобили, Ламборџини е првиот што одлучи да се откаже од учество во овие настани во иднина.
„Одлучивме да не учествуваме во ревијата за автомобили бидејќи сè повеќе веруваме дека блиската врска со клиентите е клучна, а денешните ревии на автомобили не се во согласност со нашата филозофија“, рече шефот на маркетингот на Ламборџини, Катија Баси, во интервјуто за „Autocar India“.
И додека Ламборџини повеќе нема да има трибини на големи ревии на автомобили, компанијата не се откажува од учество во некои други настани со автомобили и ексклузивни ревии, како што е „Фестивалот за брзина“ во Гудвуд, Англија или „Натпреварот за елеганција“ во плажа Пебл, Калифорнија.
Овие настани во последниве години станаа мини-изложби на ексклузивни и супер спортски автомобили, бидејќи многу компании имаат нивни светски премиери на нови модели, кои претходно претежно беа резервирани Женева, Франкфурт или Париз.