Илон Маск, сопственикот на „X“, минатиот месец објави дека платформата најверојатно ќе воведе претплата за сите нејзини корисници.
Во изминатите неколку дена, приказната доби дополнителен пресврт откако „Bloomberg“ објави дека компанијата тестира три нивоа на претплата, при што оние кои плаќаат најмногу гледаат најмалку реклами.
Извори изјавија за „Bloomberg“ дека промените би можеле да го направат тековното ниво „Premium“, кое започнува од 8 долари месечно, поделено на основни, стандардни и плус нивоа на претплата.
Според други неодамнешни гласини, основното ниво ќе го прикажува вообичаениот број на реклами, стандардното ниво ќе прикажува половина помалку реклами, а највисокото ниво, „Plus“, ќе биде без реклами. Во моментов, нивото „Premium“ прикажува околу половина од рекламите што се појавуваат на бесплатното ниво
Колку ќе чини сето ова? Сè уште не е познато.
Исто така, не е јасно дали бесплатното ниво ќе продолжи да постои и дали бројот на реклами на него ќе остане ист. Една од грижите е што правењето претплата на „X“ може да оддалечи од платформата милиони обични корисници, така што е можно „X“ да ја задржи својата бесплатна верзија додека нуди евтина „основна“ претплата.
Маск во средината на септември рече дека платформата „воведува мала месечна претплата за користење“, сугерирајќи дека тоа е единствениот начин на кој може ефикасно да се справи со „огромната армија ботови“ што шетаат на социјалните мрежи. Содржините објавени од малициозни ботови можат да ги преплават дојдовните сандачиња со спам-пораки, пораки со омраза и/или објави дизајнирани да влијаат на изборите.
Идејата е дека воведувањето претплата за сите сметки ќе биде поскапо за бот-операторите да поставуваат лажни сметки, така што маката за поставување нов начин на плаќање за секоја од нив, исто така, ќе помогне во борбата против оваа практика. Во тој случај, тешко е да се види како може слободното ниво да опстане. Маск, исто така, се надева дека претплатите за сите ќе помогнат да се зголеми резултатот на „X“ додека тој продолжува да работи за да ги охрабри огласувачите да се вратат на платформата.
„X“ не понуди никакви официјални информации за можните нови нивоа на претплата, но неодамнешните извештаи сугерираат дека нешто се работи.
Извор: Б92