Маск сака да воведе три нивоа на претплата на платформата „X“

Верзијата на Маск на „Twitter“, или сега платформата „X“, го оправдува воведувањето на наплата како „борба против ботови“, но експертите веруваат дека членарината може да доведе до уште поголем егзодус на постоечките корисници.

Илон Маск, сопственикот на „X“, минатиот месец објави дека платформата најверојатно ќе воведе претплата за сите нејзини корисници.

Во изминатите неколку дена, приказната доби дополнителен пресврт откако „Bloomberg“ објави дека компанијата тестира три нивоа на претплата, при што оние кои плаќаат најмногу гледаат најмалку реклами.

Извори изјавија за „Bloomberg“ дека промените би можеле да го направат тековното ниво „Premium“, кое започнува од 8 долари месечно, поделено на основни, стандардни и плус нивоа на претплата.

Според други неодамнешни гласини, основното ниво ќе го прикажува вообичаениот број на реклами, стандардното ниво ќе прикажува половина помалку реклами, а највисокото ниво, „Plus“, ќе биде без реклами. Во моментов, нивото „Premium“ прикажува околу половина од рекламите што се појавуваат на бесплатното ниво

Колку ќе чини сето ова? Сè уште не е познато.

Исто така, не е јасно дали бесплатното ниво ќе продолжи да постои и дали бројот на реклами на него ќе остане ист. Една од грижите е што правењето претплата на „X“ може да оддалечи од платформата милиони обични корисници, така што е можно „X“ да ја задржи својата бесплатна верзија додека нуди евтина „основна“ претплата.

Маск во средината на септември рече дека платформата „воведува мала месечна претплата за користење“, сугерирајќи дека тоа е единствениот начин на кој може ефикасно да се справи со „огромната армија ботови“ што шетаат на социјалните мрежи. Содржините објавени од малициозни ботови можат да ги преплават дојдовните сандачиња со спам-пораки, пораки со омраза и/или објави дизајнирани да влијаат на изборите.

Идејата е дека воведувањето претплата за сите сметки ќе биде поскапо за бот-операторите да поставуваат лажни сметки, така што маката за поставување нов начин на плаќање за секоја од нив, исто така, ќе помогне во борбата против оваа практика. Во тој случај, тешко е да се види како може слободното ниво да опстане. Маск, исто така, се надева дека претплатите за сите ќе помогнат да се зголеми резултатот на „X“ додека тој продолжува да работи за да ги охрабри огласувачите да се вратат на платформата.

„X“ не понуди никакви официјални информации за можните нови нивоа на претплата, но неодамнешните извештаи сугерираат дека нешто се работи.

Извор: Б92

Марија решила да пушти брада и станала позната низ цел свет, сопругот ја поддржува (ВИДЕО)

Марија да Консеисао (47) решила да ги остави предрасудите на страна.

Со текот на времето, таа станала популарна на социјалните мрежи, каде ги повикува луѓето да се прифатат себеси такви какви што се.

На Инстаграм е позната како „Барбудиња“ (брадеста), а претходно открива дека „не ги допирала влакната на лицето, затоа што пати од вишок тестостерон“, пренесува Лакале Блу радио.

„Тетка ми имаше брада, но ја избричи. Тоа е генетско кај нас. Кога мајка ми ги забележа првите влакна на моето лице, почна да ми ги бричи. Се плашеше од предрасуди, дека луѓето ќе ми се смеат“, изјавила Марија од Бразил.

Кога станала полнолетна, решила повеќе да не ја бричи брадата и конечно почнала да се „чуствува комплетна“.

Марија е во брак со Тињо Силва, а заедно се 17 години. Одлуката да пушти брада за малку ќе довела до развод, но на крајот тој ја прифатил нејзината одлука.

Покрај тоа, тој поттикнал да биде активна на социјалните мрежи. Неговата сопруга е многу активна на мрежите и се обидува да испрати силна порака до луѓето - сакајте се такви какви што сте.

По 12 дена љубов, сфатил дека невестата му е маж, но и тоа не е нејчудното (ВИДЕО)

Млад Индонезиец го доживеал својот животен шок откако дознал дека се оженил со маж, по што во паника повикал полиција.

Локалните медиуми ги објавија деталите за бизарната приказна која има вистински филмски пресврт, пренесува Oddity Central.

Сѐ започнало на интернет, каде А.К.(26) ја запознал Адина Канза Азахрај. По некое време, бил договорен состанок, а момчето признало дека веднаш се заљубил.

Не му пречело тоа што Адина го крие лицето, користејќи хиџаб или превез. Всушност, нејзината срамежливост уште повеќе го заинтригирала, па решил да ја запроси.

Адина прифатила, но рекла дека не сака свадба бидејќи „нејзината мајка починала“ и „не била во контакт“ со нејзиниот татко. Тврдела дека нема семејство да го покани на свадбата.

Парот се одлучил за дискретна церемонија одржана во нивното село и тогаш работите станале уште почудни.

Имено, Адина сепак не го симнала превезот, одбила да се дружи со семејството и пријателите, како и да го „конзумира бракот“.

Младиот човек им се пожалил на своите роднини, кои решиле да ја истражат историјата на жената, па токму тогаш почнала да се расплетува приказната. Го пронашле таткото, кој објаснил дека има син, а локалните медиуми ги објавиле само иницијалите Е. С. Х.

Штом слушнал дека се оженил со маж, А.К. повикал полиција.

„Е.С.Х.(26) признал дека барал пари од оштетениот. Секогаш кога барал, добивал. Нему ќе му биде поднесена кривична пријава и ќе се соочи со четири години затвор“, изјавил полициски извор.

Понатаму се наведува дека уапсениот по шминкањето имал „женски изглед“, што му овозможило да ги измами луѓето.

Најпознатиот светски Јутјубер подарува 26 Тесли, една е посебна

Најпознатниот Јутубер на светот, MrBeast, објави дека по повод неговиот 26-ти роденден на своите следбеници им подарува 26 автомобили Tesla.

"Го славам мојот 26-ти роденден, па на моите следбеници им подарувам 26 Тесли! Лајкнете ја оваа објава и означете двајца пријатели во коментар за да учествувате. Следете ме за да ви испратам порака ако освоите Тесла. Победниците ќе да бидат објавени за седум дена. Споделете го ова на вашата приказна и помогнете им на вашите пријатели да освојат Тесла“, напишал тој.

На овој линк е објавен и документ со сите детални правила на надградувачот на MrBeast.

Потсетуваме дека Џејмс Стивен Доналдсон, попознат како MrBeast, е најследен Јутјубер денес со над 240 милиони следбеници на таа платформа. Во 2023 година, тој беше најуспешниот дигитален креатор, според Форбс. Неговата проценета бруто заработка е дури 82 милиони долари.

притисни ентер