Со оглед на растот на популарноста на BMW во Америка, многумина се прашуваат дали BMW ќе ја збогати понудата со модел од најпопуларниот сегмент во Америка - пик-ап модел со целосна големина. Мерцедес се обиде нешто слично со помош на Рено со лансирање на класата X, но не се прославија.
БМВ беше далеку повнимателен. И сега, пет години по претставувањето на концептот, го знаеме конечниот одговор. Во интервју за BMWBlog, Бернд Кербер, виш потпретседател на BMW и менаџмент на производи, изјави дека BMW се откажа од пик-ап моделот бидејќи не одговара на имиџот на марката.
„Мислам дека пик-апот не е добар“, рече тој. „Во принцип, би рекол дека бренд како BMW треба да се разликува од конкуренцијата, да произведува автомобили од соништата кои навистина ја истакнуваат суштината на BMW.“
Од друга страна, BMW не се откажува од теренски возила. Заедно со целата палета на подигнати модели, Кербер рече дека брендот ја препознава растечката популарност на моделите како Toyota Land Cruiser и Land Rover Defender и забележува дека постои глобална побарувачка за тие возила, кои тој ги нарекува SUV. BMW, исто така, сериозно размислува за робустен теренец со теренски способности.
„Тоа е интересен тренд бидејќи од феномен на САД, Јужна Африка и Австралија прерасна во глобален феномен“, рече тој. Блогот на BMW сугерира дека основата на таквите модели би можеле да бидат X3 и X5.
BMW би можел едноставно да ја подигне висината на подот на еден од своите теренци, да инсталира лизгачки плочи и браници и да застане или да оди чекор понатаму и да понуди надградба на бравата на диференцијалот, нови погонски единици и помоќни мотори.