Тој е базиран на новата платформа за теренски возила на групата и во суштина е теренска варијанта на неодамна претставениот пик-ап Tacoma.
Предниот дел на новиот 4Runner силно наликува на Tacoma, додека задниот дел има груб изглед со разгорени лакови на тркалата, компактни LED задни светла и масивни стилски знаци. Тојота, исто така, претставува специјална off-road верзија на Trailhunter уште на самиот почеток, како и вкупно девет различни варијанти на опрема.
Со платформата Toyota New Global Architecture (TNGA), која сега се користи и за 4Runner, Toyota се збогува со старите технологии. Задачата на погонот ја презема нов 2,4-литарски четирицилиндричен турбо бензински мотор со моќност од 282 КС и вртежен момент од 512 Nm. Во исто време, достапна е и хибридна верзија наречена i-Force Max со 330 КС и 630 Nm вртежен момент. Сите модели се опремени со нов осумстепен автоматски менувач.
4Runner се нуди со три различни погонски системи, вклучувајќи погон на задните тркала и две верзии 4x4, едната со погон што може да се избере, а другата со постојан погон на сите тркала. Современите системи за помош за возење на пат и надвор од патот, како што се контролата на тракцијата и системот Toyota Safety Sense 3.0 го прават 4Runner подготвен за секаква авантура.
Тјунираната теренска верзија на Trailhunter доаѓа со специјални додатоци како што се 63 mm повисока шасија, багажници на покривот, 33-инчни теренски гуми и шнорхел за довод на воздух. Од друга страна, верзијата Platinum нуди луксуз и удобност на патот.
Новиот 4Runner ќе се произведува во фабриката на Toyota во Тахара во Јапонија и ќе биде достапен во САД почнувајќи од есента 2024 година. Информациите за цените сè уште не се достапни, но се очекува почетна цена од околу 45.000 долари, додека засега не е познато дали моделот ќе биде прилагоден и за Европа.