Сепак, дури и според тие стандарди, новата Pininfarina Enigma GT претставена на Саемот за автомобили во Женева 2024. е целосно опремена со својот стил, дисплеи и одржливи извори на енергија.
За почеток, Пининфарина сигурно мислеле дека крилните врати не се доволно интересни, бидејќи Enigma GT има целосно отворена крошна - идеја на која компанијата постојано се навраќа, бидејќи ја користеле на Abarth 2000 Coupe, Ferrari 512S Berlinetta Speciale и Maserati Birdcage 75.
Отворањето на крошната открива огромно континуирано ветробранско стакло, кое ги обвива сите патници и контролна табла инспирирана од воздухопловството со масивен, речиси транспарентен OLED екран.
Внатрешноста има и напредни, одржливи материјали, технологија за проширена реалност за шофершајбната и вештачка интелигенција за која Пининфарина вели дека може да се користи за информирање за блиските точки на интерес или за предупредување на возачот за слепи точки.
Enigma GT не би бил футуристички гран-турер без автономниот режим на возење за подолги патувања за кој Пининфарина вели дека му овозможува на возачот подобро да ужива во времето со патниците и создава релаксирачка атмосфера за нив да уживаат.
Во меѓувреме, надворешниот дизајн треба да го имитира оној на автомобилите со мотор со средината на задниот дел, кои почесто се користат во суперавтомобили, наместо во моделите 2+2 GT. Италијанската дизајнерска куќа вели дека ова е клучно за „бескомпромисните карактеристики“ на автомобилот.
Со комбинирана помош на предните спојлери „во облик на воздух“, предниот дел со ниска приврзаност и активните аеродинамички помагала, како што се капаците на решетката, дефлектори на предните тркала и „аероопашката“, Enigma GT може да ја одржи надолната сила, а истовремено да постигне и коефициент на отпор од само 0,24Cd.
За да одговара на стилот и ентериерот инспириран од Star Trek, Enigma GT користи електричен мотор за придвижување на предните тркала, додека 2,5-литарски турбо V6 мотор на водород ја испраќа силата на задните тркала. Тие произведуваат до 268 КС и 436 КС соодветно, што резултира со време од 0-100 km/h за помалку од четири секунди.
А сепак, Enigma GT не е толку голем колку што може да очекувате: со 4580 mm од нос до опашка, тој е речиси 10 cm пократок од седанот Tesla Model 3, иако е 10 cm поширок и преку 20 cm понизок од Tesla.
Пининфарина го нарекува Enigma GT целосно виртуелно „дизајнерско студио“, но вели дека тоа претставува идеја што компанијата ќе ја развие понатаму пред 75-годишнината во 2025 година.
Главниот креативен директор на Пининфарина, Феликс Килбертус, тврди дека ревијалниот автомобил е „почеток, нешто сè уште малку мистериозно, прв чекор во решавањето на незгодниот проблем“.