Во оваа прилика, производителот ја лансира последната ограничена серија која му оддава почит на овој веќе иконски модел. STJ или подолгиот Super Trofeo Jota е ограничен на само 10 примероци, кои најверојатно биле распродадени пред неколку месеци.
Основата е верзијата STO, што значи дека се напојува со 5.2 V10 атмосферски скапоцен камен. Не е модифициран, што значи дека неговите излезни карактеристики се 640 КС при 8000 вртежи во минута и 565 Nm, а системот вклучува и седумстепен LDF (Lamborghini Doppia Frizione) менувач со две спојки и погон на задните тркала.
Подвозјето е префинето со тркачка суспензија со нови прилагодливи амортизери и малку помеки пружини, а поставени се и специјални пневматици Bridgestone Potenza. Lamborghini вели дека за време на тест на патеката во техничкиот центар Нардо, времето на кругот било скратено за цела секунда во споредба со верзијата STO.
Ексклузивноста на автомобилот е естетски дистанцирана со две различни конфигурации и опции за боја. Првиот ги комбинира Grigio Telesto (сива) каросерија и Nero Noctis (црн) покрив со детали од Rosso Mars (црвено) и Bianco Isi (бело). Истиот стил продолжува и во кабината. Втората конфигурација се одликува со каросерија Blu Eliadi (сина) со Nero Noctis (црн) покрив и Rosso Mars (црвена) и Bianco Isi (бел) акцент.
Последниот Huracan има и нумерирана плочка од карбонски влакна означена како „1 од 10“.
Сè на сè, некако изненадувачки крај за десетгодишниот Хуракан. Неговиот претходник, Gallardo, се повлече со многу поголем удар, со моделот Sesto Elemento.