„Генеративната вештачка интелигенција ги трансформира начините на кои креаторите се изразуваат, од развивање идеи до експериментирање со алатки кои го подобруваат креативниот процес“, се вели во неодамна објавената порака на YouTube. „Сепак, корисниците сè повеќе бараат поголема транспарентност за тоа дали содржината што ја гледаат е изменета или е целосно синтетичка“.
За да ја зголеми довербата во платформата, YouTube воведува нова алатка која бара креаторите да ги известуваат корисниците кога содржината што изгледа реална (дефинирана од YouTube како „содржина што гледачот лесно може да ја згреши за вистинска личност, место или настан“) се објавува создадена со помош на изменети или синтетички медиуми, вклучително и генеративна вештачка интелигенција, објави Телеграф.
YouTube наведе примери на содржина за која креаторите треба да наведат дека е изменета:
• Употреба на сличност на вистинска личност: Дигитално менување на содржината за замена на лицето на едно лице со друго или синтетички генерирање на глас на личност за видео нарација.
• Промена на снимката од вистински настани или места: на пример, правење да изгледа како вистинска зграда да изгорела или менување на вистински градски пејзаж за да изгледа поинаку од реалноста.
• Создадете реални сцени: реалистична претстава на измислени големи настани, како што е торнадо кое се приближува до вистински град.
Ако креаторот ја означи содржината на овој начин, информациите ќе бидат прикажани како еден вид етикета. YouTube рече дека за повеќето видеа, ознаката ќе биде видлива во продолжениот опис на видеото, но за содржината што покрива почувствителни теми - како што се здравство, вести, избори или финансии - ќе биде прикажана директно на видеото за поголема видливост.
Исто така, YouTube додаде дека нема да бара од креаторите да обелоденуваат содржина „која е очигледно нереална, анимирана, која содржи специјални ефекти или е користена генеративна вештачка интелигенција за да помогне во производството“.
Дополнително, компанијата во сопственост на Google изјави дека од креаторите не се бара да ја истакнуваат секоја употреба на генеративна вештачка интелигенција во поширокиот производствен процес. На пример, не е неопходно да се открие кога технологијата е користена за создавање скрипти, идеи за содржина или автоматски натписи.
Новите етикети ќе се шират постепено низ сите платформи на YouTube во наредните недели.
YouTube ги предупреди креаторите кои се обидуваат да ја избегнат обврската да ја истакнат изменетата содржина дека во иднина „ќе ги разгледа извршните дејствија за оние кои постојано избираат да не ги споделуваат овие информации“. Понатаму забележа дека тие би можеле да означат содржина во случаи кога создавачот не го исполнил ова барање, „особено ако изменетата или синтетичката содржина веројатно ќе ги збуни или заведе луѓето“.