Frontera доаѓа во две верзии, со благ хибрид - Frontera Hybrid и целосно електричен погоден - Frontera Electric, објави Стелантис.
Првите фотографии од Фронтера излегоа пред еден месец, а денес за прв пат беше јавно претставена во Истанбул. Објавената цена е 24.000 евра.
„Оваа година славиме 125 години од производството на автомобили во Opel. За тие 125 години, секогаш одевме напред, нудејќи им на клиентите иновативна, практична и пред сѐ пристапна мобилност. Целосно новата Opel Frontera е совршено опишана со следнава изјава: многу флексибилен, простран и електрифициран нов SUV кој ќе ги освои срцата на новиот сегмент клиенти“, рече шефот на Opel, Флоријан Хуетл.
Opel објави дека покрај верзијата со пет седишта, Frontera во иднина ќе се нуди и во верзија со седум седишта. Покрај стандардните информации, познати се и детали за опциите за напојување и пакетите на опрема.
Фронтера ќе биде првата што ќе го носи новото лого на Opel Blitz на предната табла, а од страните ќе има модерни LED светла. Предниот и задниот дел го имаат најновиот дизајнерски потпис на Opel, а кабината ги дели пропорциите со C3 Aircross на Citroen.
Се нудат два пакета опрема - основниот наречен Frontera и предводникот наречен Frontera GS, кој може да се комбинира со два опционални пакети.
Внатрешноста на Frontera GS има дигитален кокпит, два 10-инчни екрани сместени во истиот панел, а сите верзии доаѓаат стандардно со „станица за паметни телефони“ и мноштво практични функции кои го нагласуваат карактерот на теренецот фокусиран на семејството.
Во верзијата со пет седишта, багажникот ќе има волумен нешто поголем од 450 литри, односно 1600 литри по преклопување на задните седишта. Опционални се багажниците на покривот кои ќе можат да издржат максимум 240 килограми товар, вклучително и покривен шатор со интегрирана скала која е специјално дизајнирана за овој теренец.
Што се однесува до техничката страна, Frontera Hybrid ќе користи 1,2-литарски турбо бензински мотор со 48V благ хибриден систем. Моторот со внатрешно согорување ќе развива до 100 КС, а дополнителни 28 КС ќе обезбеди електромоторот интегриран во шестстепениот менувач со двојна спојка.
Силата ќе се пренесува исклучиво на предните тркала. Но, во понудата ќе има и помоќна верзија на хибридниот модел со помоќен 1,2-литарски турбо бензински мотор и идентичен благ хибриден погон кој ќе развива 136 КС.
Електричниот модел Frontera Electric засега останува без јасни спецификации, но во стандардната верзија се ветува автономија поголема од 300 километри или околу сто километри повеќе во верзијата со долг дострел.
Најмоќниот електричен модел би можел да користи електромотор со моќност од 156 КС и батерија со капацитет од 64 kWh, а за основниот модел ќе биде резервиран поедноставен систем. Supermini Citroen e-C3 ја користи истата платформа Smart Car и се нуди со послаб електричен мотор кој испорачува 113 КС и помала батерија со капацитет од 44 kWh.
Во Германија, Фронтера Хибрид ќе чини најмалку 24.000 евра, додека моделот Фронтера Електрик ќе чини околу 29.000 евра. Тоа значи дека се работи за најприфатливиот електричен SUV од оваа големина, кој е значително поевтин од помалиот Mokka Electric кој на истиот пазар има цена од 40.800 евра.