Нема сомнение дека интоксикацијата со електричната мобилност малку се намалува, па Mercedes веќе јасно одлучи да ја заврши деценијата, како што рече првиот човек на компанијата Ола Калениус, „нешто пофлексибилно“ во однос на моделите кои се напојуваат со класични мотори со внатрешно согорување. .
Стратегијата се менува, што значи дека моделите со класичен погон ќе живеат и во следната деценија, додека ја одржуваат сегашната основа.
Имено, првичната идеја на Мерцедес беше да се префрли на електрична енергија до 2030 година. Калениус сега открива дека plug-in хибридите и електричните модели дотогаш ќе сочинуваат само половина од продажбата, пишува Autocar.
„Мислам дека никој никогаш не помислил дека трансформацијата на автомобилската индустрија која се случува еднаш во векот ќе биде мазна. Ќе има подеми и падови“, рече тој. Калениус го посочи континуираниот диспаритет во цените како една од причините за побавното од очекуваното ширење на електричните возила, сугерирајќи дека тие ќе останат поскапи од нивните ICE еквиваленти уште некое време.
Според студиите на Мерцедес, побарувачката за електрични возила главно ќе биде во сегментите на мали и средни автомобили.Сепак, сегашната А-класа ќе остане во производство до 2026 година, додека компанијата го подготвува објектот во фабриката во Раштат да прифати нова ММА платформа за електричниот наследник.
Новата платформа, која ќе може да ги користи сите три конфигурации на погонот, прво ќе се примени на CLA, чиј прв прототип беше завршен минатиот септември, дознава Autocar. Ќе биде придвижуван од бензинскиот мотор М282, кој во Кина ќе го произведува Geely и ќе го дели со моделите на тој производител.