Во периодот од април до јуни приходите на Мета пораснале за 11 отсто, на 32 милијарди долари.
Приходите од рекламирање исто така пораснаа за речиси ист процент, многукратно надминувајќи го растот од 3,2 отсто кај Google.
Нето добивката скокна за 16 отсто на 7,8 милијарди долари.
Мета се опоравува од тешката 2022 година со помош на огромното внимание предизвикано од новата технологија за вештачка интелигенција или мерката за штедење која вклучува отпуштање на 21.000 вработени.
Компаниите повторно трошат повеќе на дигитално рекламирање, охрабрени од знаците дека економијата би можела да го издржи нападот на висока инфлација без многу проблеми, или се свртуваат кон големите дигитални платформи, помагајќи им на Meta и Alphabet.
За третиот квартал, Мета очекува вкупен приход во опсег од 32 до 34,5 милијарди долари, без да прецизира дали бројките вклучуваат потенцијален придонес од апликацијата за пораки Threads, која сè уште не објавува реклами.
Подружницата на Мета, Reality Labs, која развива технологии фокусирани на метаверс, како што се очилата за виртуелна реалност, објави пад на приходите од 39 отсто на 276 милиони долари. Го затвори кварталот со загуба од 3,7 милијарди долари.
Мета очекува вкупни трошоци во опсег од 88 до 91 милијарди долари оваа година, во споредба со претходно прогнозираните 86 до 90 милијарди долари, наведувајќи ги „правните трошоци“ како причина.
Во вториот квартал, штрајкот вклучува и правни трошоци од 1,87 милијарди долари, главно поврзани со казната од ирската комисија за заштита на податоци во мај за пренос на кориснички податоци во САД. Самата казна изнесуваше 1,2 милијарди евра.
Вкупните трошоци скокнаа за 10 отсто на 22,61 милијарди долари во периодот април-јуни, покажал извештајот.